2023十大笑死朕事件

2023十大笑死朕事件



第十位

年頭Hea到年尾

年頭Hea舞獅,年尾夜繽紛


香港經濟陷入衰退,到底原因何在?眾說紛云,有政治理由,有移民潮影響,也有瘟疫後遺症,但要說一個肯定的原因,就係:Hea!

由頭開始睇香港舞獅,見隻舞獅連跳都跳唔起,你就知今年實係無運行。開關之後,香港夜巿死寂,政府開始要搞「夜繽紛」,居然係搞啲街店檔出嚟,搶走舖頭生意,於是舖頭愈來愈差,搞到巿民寧願夜晚返深圳食飯,最後搞旺了深圳夜巿!

 

第九位:

今時今日閪面嘅服務態度唔夠㗎!

做餐廳至少要報警,再唔係就叉頸!


香港經濟寒冬,飲食業更是步入冰河期!

香港消費者對餐飲服務的厭惡程度創新高,今年投訴也特別多,香港餐廳騎呢怪事,可謂一浪接一浪!

黃店飲品有曱甴,應對方法居然是跑出來打客人!冰室上錯菜,客人想換過碟雞翼,經理馬上報警!客人帶了九個cup cake去慶生,餐廳居然收佢九個Cake的切餅費共九百蚊!食到條魚有蟲,餐廳居然話係來貨問題,唔關餐廳事。

今時今日,去餐廳食飯,唔係畀人打,就係畀人拉,唔係食曱甴就係食蟲,大冒險一樣!

 

第八位:

姜濤鬧完網民,再拍MV串粉絲


2023年大概是鏡仔的運滯年,自上年演唱會冧MON事件後,鏡仔一直諸事不順。

最不順心的要數頂流姜濤,年頭在叱咤鳩叫「掃掃掃」,在抖音被大陸網民大肆討論貶損。後來又不堪壓力,在IG開名鬧爆網民!最近出新歌,MV內容居然是串自己粉絲阻擾自己的平凡生活,惹起一浪脫粉潮。可謂鏡年不利。

 

第七位:

《給十九歲的我》奪最佳電影!

「拍咗先算上咗先算」


張婉婷的紀錄片《給十九歲的我》,花十年拍攝,上映優先場大獲好評,又出國參展又盛,但原來被拍攝的學生,根本不同意公映,千字文討伐影片,結果影片在爭議聲中取消公映。

沒想到,這部備受爭議的電影,居然獲得金像奬「最佳電影」,另一聯合導演郭偉倫上台領奬時,發表驚世感言,指出拍電影就係要「拍咗先算上咗先算」!一句說話,盡顯香港電影霸道精神!

 

第六位:

蠢西經濟大觀園:

阿儀、馬車、龍心,群傻亂舞


今年的網紅界娛樂界,可說是蠢西當道的一年,亞視力捧阿儀,居然突圍而出。鍾培生搞拳賽,龍心、劉馬車、周永恒一眾騎呢怪大集結,備受注目。

網絡時代,大家最愛看的都是傻人蠢西。

可惜,蠢西傻人都是不受控制的,亞視居然連一個阿儀都控制唔到,被黃蓉挾走!劉馬車涉嫌非禮未成年少女,賽前被捕,結果世紀拳賽變流局。

 

第五位:

大劉記者會Talk Three Talk Four


大劉今年連開兩場記者,話就話係澄清流言蜚語,但其實更似在開Talk Show,天南地北Talk Three Talk Four,除了澄清自己沒有和呂小姐復合之外,又鬧吓老蕭,又鬧傳媒,又係咁問記者有冇睇《愛回家》,定期為鬱悶的世界送上歡樂,功德無量。

 

第四位:

虛構「A小妹妹」呃捐款,黃絲繼續當Tommy係英雄!


Tommy為了呃捐款,虛構一個不存在的「A小妹妹」,騙取上百萬捐款,存入馬會戶口要來賭馬!

事件被揭發後,黃絲不單沒有批判Tommy,反而表示明白Tommy為掩藏手足身份,才食死貓,於是繼續捐款,支持Tommy幫助其他「虛擬手足」。

所以香港點解搞唔起元宇宙?因為黃絲根本唔需要,佢哋要自欺欺人,根本唔駛靠科技的。

 

第三位:

陳怡鬧苦主!

出金嘅都係貪得無厭,通通係食氣流嘅躝癱!


JPEX虛幣詐騙事件之中,眾多被補者當中,陳怡肯是VIP!

重點是她毫不反省,聲稱自己與JPEX是被迫害的,而且報警的苦主都是契弟,「想出金」的人都是「貪得無厭」,全部都係「食我氣流嘅躝癱」,又話JPEX之所以爆煲,係因為「九運加速」,用爆煲去收拾那些食佢氣流的「躝癱」!

 

第二位:

王進洋做臥底!

射水趕阿伯,電話呃阿婆!


黃絲前區議員,專蝦老人家,做區議員時,已經揚言喺公園用水炮射阿伯,話係為咗防疫,驅趕玩啤牌的公公伯伯,辭咗職之後,繼續對付老人,加入電話詐騙,負責上門向阿婆收騙款!

事發被捕後,居然自稱是做臥底,加入詐騙係為咗找出集團幕後黑手⋯⋯

如果他說謊的話,當然搞笑,如果他說的是真話,就更加搞笑!

 

第一位:

林作炒幣搞到好弊!

抽死人水搞到被炒,教人炒幣畀人拉埋!


靠抽水維生的林作,在這個炎上時代本來順風順水,但踏入23年卻抽著火水,先是拿鑽石山斬人慘劇來開玩笑,搞到丟失高薪保險厚職。轉行做炒幣,卻成了JPEX事件的串謀行騙嫌兇,搞到被拉人封艇,一舖清袋!

林作炒幣,變成林作自斃!



相關節目:
笑死朕第676集
2023十大笑死朕事件
https://www.passiontimes.hk/prog/5/676


讀者回應
相關文章