深水埗現鈔從天而降 幣少爺:唔係我掟嘅

深水埗現鈔從天而降 幣少爺:唔係我掟嘅


今日(12月15日)下午,有人在深水埗一幢大廈的天台,掟下大量100元現鈔,路面的市民爭相執錢,情況混亂。

在事發當刻,Facebook專頁「幣少爺-新世代礦業」曾經開Live,公布完投資交易比賽活動之後,向現場的群眾問道:「唔知咁多位有冇人相信,錢係可以從天而降嘅。」現場一片喝采聲之後,真的有錢從天台撒下。

及後「幣少爺-新世代礦業」專頁不斷出Post,提到「劫富濟貧,嚟緊可能香港唔同既地方,都會有錢從天而降」。

投資紅人幣少爺之後再開Live,解答網民查詢,當然網民最關心的是掟錢,幣少爺在Live中強調「唔係我掟嘅,記清楚,我掟我就喺上面」。他指之後的炒賣比賽,100蚊都有機會贏2000萬,機會擺在眼前,認為有網民不斷問是最煩。

(港台片段截圖)

幣少及FileCash Coin已經成為全城熱話, 由第一日上架幣虎平台0.3USD,短短10日已經升到14.1USD,暫時升幅47倍。 黎緊聖誕會有重大利好消息公布 推到上50蚊美金 有興趣嘅朋友,可以聯絡5342 1986或者加我微信,我可以詳細為大家講解FCC。 想買FCC嘅朋友,可以 1. 用Bitcoin去幣虎平台和大公牛交易所做交易。 2. 去www.buyfcc.com用信用卡購買。 另外FCC Telegram粉絲群超過80000人,歡迎大家加入討論。 https://t.me/filecashchainofficial 大家加入FCC,幣少將會同大家共同進退,帶領大家踏上成功之路。

Posted by 幣少爺-新世代礦業 on Saturday, 15 December 2018


讀者回應
相關文章