「有頭髮邊個想做檢基?」 楊岳橋人身攻擊抽水捱批

「有頭髮邊個想做檢基?」 楊岳橋人身攻擊抽水捱批

九龍西立法會補選將於周日(11月25日)舉行,臨近投票日氣氛漸趨熾熱,不少名人均表態為支持的候選人拉票。其中公民黨的楊岳橋因一句「有頭髮邊個想做檢基?」,惹來批評。 

事源《蘋果日報》昨日(11月22日)在網上刊登了一篇文章,題為「『禿鷹』曾偉雄為陳凱欣拉票 黃之鋒:街坊問我嗰個係咪馮檢基」,當中引述黃之鋒的說話:「仲有街坊問我嗰個(曾偉雄)係咪馮檢基,可能髮型有啲似。」 

而據稱有為李卓人助選的楊岳橋,則分享報道,並留言「有頭髮邊個想做檢基?」,似是嘲笑馮檢基沒有頭髮。此言甫出,則惹來網民反響,批評楊岳橋人身攻擊,「請問貴為尊貴的議員為何會無恥至此以相貌攻擊別人,有沒有廉恥?」、「你冇嘢呀話?有冇頭髮關你乜事呀」、「所謂高貴嘅立法會議員,居然仲會玩人身攻擊呢啲低級嘢」。 

更有自稱九龍西選民的人士因此憤而揚言,支持馮檢基:「本人禿頭,亦係九西選民,聽到公民黨黨魁呢句咁出色既發言後,決定投票比馮檢基。」 

九西補選候選人包括伍廸希、曾麗文、李卓人、馮檢基及陳凱欣。




(圖片來源:楊岳橋Facebook專頁截圖)



讀者回應
相關文章