漂亮的讓我面紅的可愛港女

漂亮的讓我面紅的可愛港女



同婷婷BB都一齊左兩年,有時我真係想同佢講分手。

但係一諗到我哋呢啲住公屋嘅窮小子,要搵個香港女仔做女朋友仲難過等真普選。我個老友輝哥,廿九歲喇,一次拖都未拍過PLUS連處都未破,我曾建議佢不如比錢易辦事啦,佢又推三推四話要留返第一次俾佢鐘意果個…算吧啦你,見到佢真係心都寒。

所以,有得被渣唔通唔渣咩,我指嘅係,我個春袋。

我同婷婷BB係理大last year識嘅。出嚟社會做嘢之後,佢成日哦我要我轉工,話做插畫邊有前途,成日同我講邊個邊個friend幾識投資,噤下股票機又一day,阿邊個邊個幾叻仔又去睇樓咁。佢成日話咁大個人仲同屋企人住係好羞家,仲將我部電腦嘅首頁轉埋做28hse.com,話要潛意識鞭策我咁話。

好喇,我儲錢喇,但呢頭又話要試openrice個top 10 list,果頭又話轉季要買過曬d衫。喂,心諗,我嘅人生得四季,你就個個月都轉季。

佢facebook 啲狗公就最Q煩,得閒又問佢有無試過 soho間法國菜,得閒又話送榴槤乜乜乜俾佢,呢頭又問佢買咗iPhone 6未…婷婷BB不至於貪慕虛榮,但係啲搞屎棍問得十樣,我點都要做返一、兩樣。喂我唔係唔愛妳,我儲緊錢同妳上車嘛BB。

不過婷B facebook 啲 post又真係幾殺人,一張側頭單眼自拍照,配上一句似有還無的語帶相關 caption:「沒有百分百對的那個,只有願不願意共你努力的人」。即時引來273 個Like,70幾句我願意。當中不乏多少抱憾,多少過路人的杜甫式偽詩人概嘆,無非想表達英雄所見略同,唔啱今晚就溝酒論英雄,啫。

老友輝哥話佢都幾港女,我仲兜,香港女仔,係.咁.㗎.啦。

有時係有啲氣餒。

上星期,同婷B行彌敦道,佢主動話不如坐吓支持吓雨傘革命,起初我仲以為佢想打吓咭,影吓相,呃呃LIKE 咁,唔係喎!一日坐完又一日,收工就即刻過嚟,雖然有時佢都仲係拎住舊生勾勾魚生喺度食,但係,佢好似係堅㗎喎。

由起初坐吓睇吓,到開始幫吓手,掃吓地,拎吓水,再之後通宵訓咗兩晚,又幫手派退熱貼,facebook又呼籲更多人企出嚟,仲仲仲竟然鼓勵我畫d圖出嚟,等更多人更易了解而家社會狀況,我從未試過拎住支筆,可以咁滾動,我份工…終於唔只係份工。

之後我同佢每日都響街上,銅鑼灣、旺角、金鐘海富、中環我哋都有去。我一面坐係街度畫畫,一面偷偷睇住婷婷BB大汗叠細汗咁走嚟走去,拎住啲物資出出入入, 手上iPad keep住update新聞,無涼沖無冷氣無sushi食一樣堅持住,無大眼仔無背心褸屌裙,一件黑tee一條長褲…索到呢。有晚落大雨,成身濕曬,我哋仲返咗屋企換過件衫再出過嚟。

果晚忍唔住坐喺地下畫畫嗰時,滴咗兩行馬尿,佢拎住支水拎住塊餅乾行埋嚟,我抬起頭望住佢,好似有道蘇光打埋嚟咁,嗰刻,我覺得佢係天使。跟住全場仲要啱啱起歌唱海闊天空,能夠遇上婷婷BB,能夠一齊參與其中,我好榮幸。

有啲人話出黎佔領嗰班係收錢嘅,你哋太睇小港女喇,港女係貪錢係B哩巴拉,但港女更加愛姿整愛靚,你見佢哋可以為咗瘦少少為咗塊面V少少,唔食唔飲比針桔比刀就知啦。

俾幾差野要佢哋頻頻撲撲,污糟邋遢,又要瞓街又要比人影到個殘樣,仲要無水洗臉呀,諗都咪駛諗,唔摑你14巴都傻的嗎。

但係如果佢地可以唔講錢去做呢件事,你就知,果份勇敢,果份堅持,果份成熟,個春袋俾佢渣住一世,都值。

係呢個時候,如果你facebook仲有啲私影妹呀女神呀日日仲post緊自己啲巴黎酒店相呀,韓國泳衣夾波照呀,三不五時又倒瀉奶問全能facebook邊度買iPhone 6 呀,投資倫敦金記住搵佢呀等等,呢啲女神無啦啦濕住話比你屌,我都建議你回返我老友輝哥果嗰句:「Sorry,我要留返比鐘意嗰個。」

雖然妳係巴渣咗啲,有妳講果陣一定無我講,成日仲要食生勾勾,月尾又會爆炸black 面蠻不講理女皇上身,但港女可愛起上嚟,真係…扯爆旗。

100%的女神,其實,就在街頭巷尾之間。


讀者回應