中年漢撕粉嶺連儂牆遭質問 竟抱起青年疑欲掟落橋

中年漢撕粉嶺連儂牆遭質問 竟抱起青年疑欲掟落橋


近日有關連儂牆的衝突愈來愈嚴重,網上流傳片段,見到一名正在撕紙的中年漢,竟抱起一名青年,疑欲將他掟落天橋。

網上流傳的片段指,事發在今日(9月29日)凌晨3時許,於粉嶺站旁天橋的連儂牆,有一名身穿黑衣的中年漢,手持長夾去撕毀連儂牆,期間一名青年追問撕紙原因,惟中年漢就指「請你行開」、「唔好阻止我」。

當青年人不斷追問時,該中年漢就情緒失控,將青年推向欄杆後,更將他抱起,拍片的途人隨即高呼「唔好亂嚟」,中年漢再發出警告指「最後一次」,青年則回應指「我乜都冇做過,我想問吓啫」,中年漢之後繼續撕紙。

上載片段的網民表示:「當時同朋友吹完水同佢番屋企,路經見到有人撕紙就問佢做乜,之後就...我明明乜都無做乜,依家d人咁惡既咩。」

English Version:
http://www.passiontimes.hk/article/09-29-2019/56492


讀者回應
相關文章