817班友仔蕩失路,返唔到去青山

817班友仔蕩失路,返唔到去青山


817完咗兩日,Facebook 個 news feed 仲不停飄出大量反佔中遊行人士圖片。真係好壯觀,好少可一次過一連幾日見到咁多痴線的人。真係好想入紙同健力士申請,列817為香港首次集合中港外痴線人士上街。

我只係好奇青山817放呢班友出來,嗰班友仔係唔係失路,行咗兩日都未行到返青山。薑蓉話要多謝25萬人支持,又話告有線呀,又考大家知唔知伊波拉方程式呀,又話叫大家拎證據證明有派錢呀。再一次證實佢係患上周星星嗰隻「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」。大家真係唔使太認真同計較,痴線佬一定係唔認自己係痴線架。

_______________________________________

薑蓉及其痴線聯盟的朋友仔提出好多問題,用正常人思維同佢哋爭吵行唔通,我要用「痴痴地」的方式答返佢

薑蓉:有咩證據證明我有派錢,你拎證據出來啦?
:搵人朗讀啲銀紙號碼俾佢聽啦,你對下啲錢係唔係你派嘅……(佢咁蠢實拎出來對架,快啲搵人試下啦)

李慧琼:警方估計的11萬人,是2004年以來由維園出發,最多人參與的一次游行,反映市民已對「佔中」忍無可忍。
:你睇下個圖片,反佔中啲人少過平日 MK 行人專用區同尖沙咀廣東道啲自由行啦,香港人日日都忍到架,全靠中央政府派啲自由行訓練我

薑蓉:你哋有幾多人知道,伊波拉嗰個方程式係乜嘢呢?
:我知我第一個將條方程式植入你人體度,以毒玫毒,醫返你個無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症。

鄭耀棠:反「佔中」簽名數逾150萬,呢啲就係民意。
:簽名呢啲浮雲野黎,嚇我唔到架。細個我都日日冒阿媽簽手冊啦,我仲冒劉德華同周慧敏簽 YES 卡賣俾同學仔啦。霍啟剛話事解,全港700幾萬人,唔簽個500幾百萬,即係500幾百萬人撐佔中啦。

薑蓉:若員工被上司迫做不想做的事應辭職。
:咁薑蓉你仲唔辭職,係唔係中共綁架咗你屋企人上太空探月呀,人侵犯你要叫唔好呀。

_______________________________________


另一邊廂,記者做咩唔體諒薑蓉佢呀,人痴線你都唔包容:

記者:遊行團體在酒樓「包場」請客你覺得有冇問題呀?
--> 從古到今,死前都興食飽先上路架啦,冇問題啦當然。

記者:有記者見到有人周街派錢?
--> 七月呀,係要撒下紙錢架啦。

記者:你見唔見七一遊行個 density 比817高好多?點解七一咁多人係9萬,你咁疏都25萬?
--> 七一啲人企得迫囉,啲人鐘意痴住前面嗰個人的屎忽遊行。

_______________________________________


香港地真係好大壓力,你見咁多人痴線你就知啦,到底佢幾時先肯返青山接受治療,我真係好攰啦……


(本文原載於作者面書專頁


讀者回應