張宇人拒收回不應有侍產假言論 指立法後剝削有能力企業吸引力

張宇人拒收回不應有侍產假言論 指立法後剝削有能力企業吸引力


政府早前刊憲,建議增加男士侍產假由3日增加至5日,行會成員、自由黨主席、飲食界立法會議員張宇人早前接受訪問,報道指他覺得侍產假「一日都唔應該畀」,他更直言「所以我上次3日都反對」,引起公眾反感。今日(8月12日)他再接受訪問時,強調不會收回言論。

張宇人解釋,自己是為飲食業界,特別是中小微企講出心聲,指「呢個言論冇得收番」。他表示有能力負擔的僱主,已經會提供侍產假,新制會令無能力負擔的僱主百上加斤。

張宇人又指,有能力負擔的僱主,是想利用侍產假去吸引人才,但如果立法之後,就剝削了有能力企業的吸引力。

早前的訪問中,張宇人批評爭取男士侍產假的人永無止境苛索,直言「你以為7日佢哋會收手咩,7日就有14日,14日就有1個月,有1年」。

相關新聞:
斥有人無止境苛索侍產假 張宇人直言「一日都唔應該畀」
http://www.passiontimes.hk/article/08-05-2018/47344
張宇人反侍產假指「一日都唔應該畀」 黨友田北俊睇唔過眼:使唔使咁呀?
http://www.passiontimes.hk/article/08-07-2018/47375

(有線新聞截圖)


讀者回應
相關文章