港人互助,抗衡赤化──由一次搭機經驗說起

港人互助,抗衡赤化──由一次搭機經驗說起


事緣6月底,聽講一間紮根於香港嘅航空公司(依家都變咗強國資本!)工會,要求公司唔好請強國人做空姐,作為呢間航空公司嘅常飛會員,心諗有冇搞錯,就算你哋貴過強國航空公司我都幫襯你哋,就係因為你哋啲空姐係香港人,同聲同氣,有親切感嘛!貪平請啲無道德底線嘅人嚟服侍我,慳埋啲錢都唔會益我哋啦!谷鬼氣又無辦法反映,點算呢?

終於7月中要出 trip 搭飛機,問呢間航空公司地勤:「你哋工會係咪反對請強國人?」佢哋聽完有啲驚,以為我係間諜!我話:「我係你哋會員,我希望係香港人服侍我,我想聽廣東話,我可以點樣反映意見?」我見佢無乜反應,然後就走去排隊。上機前,嗰位地勤靜雞雞走嚟話:「先生,你可以喺機上搵到意見書嚟寫架!」

上咗機,艙務長嚟 say hi,我話:「我支持你哋工會,意見書喺邊?」佢好奇怪,問:」你知道我哋爭取緊啲乜咩?」我話:「我反對你哋公司請強國人,我想香港人服侍我,我要聽廣東話!」佢面露好感動嘅表情,幫我搵意見書,同借支筆畀我。我大筆一揮,五分鐘寫完,仲教訓佢哋公司忘恩負義,佢哋能夠成長有賴香港搭客同香港員工支持,背叛港人就係唔顧及客戶感受!再教訓乜嘢係社會責任,唔係只追求成本效益架!我話我寧願畀多幾百蚊機票錢支持香港人!

我係一間上市公司高層,鼓吹企業良知。點解良心僱主缺乏?咪就係缺乏道德訓練同認識社會責任商業道德所致,唔明白點樣可持續經營,或者都已經染紅同強國化咗!有啲就係中咗新自由主義嘅毒,全球化嘅毒,無考慮數字背後嘅風險同本土安全!輸入勞工只係藉口,其實都係為咗減低人工成本。香港好多勞動力未釋放,中年就業唔好歧視其實好有經驗(你哋見過外國空姐就知,唔明亞洲嘅航空公司都用靚女!),婦女就業要支援照顧細路,香港院校好多畢業生,要切合佢哋需要提供訓練吸引就業。引入人才係因為技術同工種缺乏先引入,唔係貪平貪後生貪靚女至引入架!

我兩地員工都有用,強國人特別識玩政治起哄,香港人敬業樂業,有職業道德,一身兼數職,邊度搵呀!而家各行各業都請強國人,試問一班從道德淪喪、巴結拍馬屁、吃裡爬外、自私自利嘅地方孕育出嚟嘅人代替我哋香港人嘅職位,香港會變成點樣?!

香港人要幫香港人!以顧客身份去推動企業良知,維護香港核心價值,本土就業安全!各行業員工要組織工會,抗衡赤化,發揮香港專業精神,體現香港員工嘅價值,超越強國人!街坊老店小店都要支持呀,都係保障就業架!

後來聽聞嗰間航空公司嘅情況越嚟越嚴重,刻不容緩!杭州線上海線都係強國員工,而家請緊北京線,細機已經起碼有幾件!希望大家如果係該航空公司嘅會員就幫吓香港員工,支持佢哋!五分鐘寫張意見書(航空雜誌内有意見書,要填會員編號,做會員唔使錢,同時可以加入亞洲萬里通),謝謝!仲可以當面為佢哋打氣!佢哋好大壓力,睇到佢哋嘅反應,你會知道你無做錯。


(圖片來源:Alec92 via Flickr


讀者回應